Գիտական հոդված գրելու եղանակը, հետազոտության արդիականության ձևակերպումը, նպատակը, վարկածն ու դրանցից բխող խնդիրները.այս և թեմայի հետ կապված այլ հարցեր քննարկվեցին «Ինչպե՞ս գրել գիտական հոդված» խորագրով սեմինարի ընթացքում: Կրթության հոգեբանության և սոցիոլոգիայի, Սկզբնական կրթության ֆակուլտետների ՈւԳԸ-ների համատեղ կազմակերպած սեմինարը վարում էր Տարիքային և մանկավարժական հոգեբանության ամբիոնի վարիչ, հոգեբանական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Վլադիմիր Կարապետյանը: Վերջինս ուսանողներին մանրամասնեց գիտական հոդվածի կառուցվածքում առանձացվող նպատակ-խնդիր-վարկած շղթան, ինչպես նաև հաստատողական կամ ժխտողական վարկածների տարբերակումը:
Սեմինարին հաջորդեց զրույց-քննարկում` կրթության որակի, կրթական միջավայրի բարելավման, դասապրոցեսի կազմակերպման, ուսանողների առաջադիմության, նրանց հետաքրքրությունների շուրջ:
Ուսանողները ցանկություն հայտնեցին, որպեսզի նման սեմինար-քննարկումները կրեն շարունակական բնույթ`ընդգծելով, որ դրանք հնարավորություն են տալիս ապահովել հետադարձ կապ ուսանող-դասախոս հարաբերություններում, վերհանել ուսանողության կարիքներն ու գտնել դրանց լուծման ուղիները:
Սեմինարին ներկա էին նաև Կրթության հոգեբանության և սոցիոլոգիայի և Սկզբնական կրթության ֆակուլտետների` գիտության և հետբուհական կրթության գծով փոխդեկաններ Հակոբ Թադևոսյանն ու Լուսինե Պողոսյանը:
Սեմինարին հաջորդեց զրույց-քննարկում` կրթության որակի, կրթական միջավայրի բարելավման, դասապրոցեսի կազմակերպման, ուսանողների առաջադիմության, նրանց հետաքրքրությունների շուրջ:
Ուսանողները ցանկություն հայտնեցին, որպեսզի նման սեմինար-քննարկումները կրեն շարունակական բնույթ`ընդգծելով, որ դրանք հնարավորություն են տալիս ապահովել հետադարձ կապ ուսանող-դասախոս հարաբերություններում, վերհանել ուսանողության կարիքներն ու գտնել դրանց լուծման ուղիները:
Սեմինարին ներկա էին նաև Կրթության հոգեբանության և սոցիոլոգիայի և Սկզբնական կրթության ֆակուլտետների` գիտության և հետբուհական կրթության գծով փոխդեկաններ Հակոբ Թադևոսյանն ու Լուսինե Պողոսյանը:
No comments:
Post a Comment